Bezpieczny hotel
Bezpieczeństwo naszych Gości jest dla nas priorytetem, w związku z czym podjęliśmy szereg działań mających na celu zapewnić z powodzeniem potrzebę wypoczynku podczas pobytu w Hotelu Mokotów. Zaistniałą sytuację panującej pandemii traktujemy niezwykle poważnie, dlatego wdrożyliśmy wiele procedur zgodnych z wytycznymi i zaleceniami Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Ministerstwa Zdrowia oraz WHO, aby zminimalizować potencjalną transmisję Covid- 19 i zadbać o komfort i najlepsze samopoczucie wszystkich odwiedzających Gości. Zwracamy się z uprzejmą prośbą o wyrozumiałość i współpracę, abyśmy wszyscy pozostali bezpieczni.
Poniżej przedstawiamy praktyki wprowadzone w obiekcie w związku z zapobieganiem rozprzestrzeniania się Covid-19 w konkretnych obszarach.
Bezpieczna przestrzeń
- Na terenie obiektu znajduje się widoczna informacja dotycząca maksymalnej ilości Gości mogących znajdować się w obiekcie oraz zachowania bezpiecznej odległości.
- Po wejściu do obiektu bezdotykowo dokonywany jest pomiar temperatury wszystkim Gościom i Pracownikom.
- Nasi Pracownicy dopuszczani są do czynności zawodowych tylko i wyłącznie wtedy, kiedy ich temperatura nie przekracza 38 stopni i nie wykazują innych objawów takich jak: kaszel, katar, duszności lub problemy z oddychaniem.
- Kadra kierownicza została zobligowana do systematycznej weryfikacji stanu zdrowia podległych Pracowników i udzielania im pomocy jak nastąpi taka konieczność.
- W częściach ogólnych obiektu Goście mają nieograniczony dostęp do środków dezynfekujących.
- Wszyscy nasi Pracownicy stosują wskazania do systematycznego używania środków dezynfekujących podczas wykonywania swoich obowiązków służbowych w dbałości o bezpieczeństwo w naszym hotelu i restauracji.
- W przestrzeni hotelowej przebywają wyłącznie osoby, które przeszły kontrolę bezpieczeństwa.
- Nasze procedury są na bieżąco aktualizowane wraz ze zmianą sytuacji epidemiologicznej.
- Wprowadziliśmy systematyczną dezynfekcję powierzchni dotykowych, pomieszczeń wspólnych, toalet, klamek i poręczy.
- Obiekt jest regularnie wietrzony.
Bezpieczna recepcja
- Zachęcamy Gości do dezynfekcji rąk podczas meldunku.
- Systematycznie dezynfekujemy powierzchnię lady recepcyjnej, terminale, karty pokojowe, długopisy oraz sprzęt biurowy: klawiaturę, telefony, myszki- nie rzadziej niż co godzinę.
- Zachęcamy Gości do rozliczeń bezgotówkowych.
- Pracownik recepcji ma prawo odmówić spełnienia prośby Gościa, której wykonanie wymagałoby kontaktu bezpośredniego w odległości mniejszej niż 2m.
Bezpieczny pokój
- Pokoje sprzątane są według nowo obowiązujących procedur sanitarnych, uwzględniających wzmożoną dezynfekcję urządzeń, przedmiotów, wyposażenia oraz powierzchni dotykowych, mebli, klamek, armatury, poręczy, pilotów, telewizorów, telefonów, włączników oraz innych urządzeń będących w pokoju.
- Po każdym pobycie pokój jest obowiązkowo wietrzony, na życzenie Gościa przed przyjazdem pokój może być ozonowany ( za dodatkową opłatą).
- Serwis pokoi odbywa się tylko na życzenie Gościa, pod jego nieobecność w godzinach 8.00- 16.00, po umieszczeniu przez Gościa na klamce odpowiedniej zawieszki.
- W trosce o bezpieczeństwo Gości usunęliśmy z pokoi wszelkie niezbędne przedmioty, informatory, dekoracje.
Bezpieczny poranek na śniadaniu
- Wszystkich Gości obowiązuje dezynfekcja rąk przed wejściem do restauracji.
- Udostępnione zostały dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk dla Gości w obszarze sali jadalnej.
- Ustalona została odległość między blatami stolików (od ich brzegów), która wynosi minimum 2m.
- Obsługa restauracji serwuje śniadania oraz obiadokolacje wraz z napojami do stolika.
- Każdorazowo po obsłudze Gościa przy danym stoliku mebel zostaje zdezynfekowany.